zondag 12 oktober 2008

#23 Evaluatie

Zo en dat was 22. 23dingen heeft iets van de zevensprong. Vanaf ding 15 vond ik het lang worden. Een beetje zoals een havle marathon lopen. De moeilijkste zijn de kilometers 15 tot en met 18. Daarna loop je wel uit. Dat was hier ook zo.



De leukste dingen waren voor mij toch die fototrucages

Take 2: weer hetzelfde probleem. Heeft heel de cursus feilloos gewerkt en dan net op die laatste avond laat ie me in de steek.

Ik ben het nu een beetje zat. Ik ben nu 6 keer mijn tekst kwijt geraakt door een systeemfout met de tekst "pierbx7".

Goed, dan ook nu nog maar een samenvatting van de evaluatie.

Veel dingen waar voor mij niet nieuw. Dat scheelde wat tijd. Toch vond ik het zelfs wat lang worden.

Voor het vervolg: elk jaar moeten we drie nieuwe dingen doen om bij te blijven. Bijblijven is van levensbelang. Wie die drie nieuwe dingen niet doet, die ....... tja verzin eens een goede straf.

2 opmerkingen:

Kleurrijke zei

wie die 3 dingen niet maakt mag van mij 1,5 uur onder de peperbus staan wachten....bedankt nog Mark voor het plaatsen van de verzamelplaats in ding 17. Jij bent nu ook klaar zie ik. Houd het warm want ik was na een paar weken al mijn wachtwoorden en inlognamen alweer vergeten.

Marianne EoW zei

Nou, deze coach heeft aardig verzaakt bij deze cursist! Vertrouwt misschien te veel op de kunde van de cursist... Maar goed ik ga je dingen nog eens even langslopen en hier en daar iets bijschrijven.

Ieder jaar 3 nieuwe dingen is een goed idee! Iedereen die ze niet doet moet zelf met een nieuw ding komen... wat vervolgens iedereen dan weer moet maken.