zondag 7 september 2008

# 17 Bekijk een web 2.0 naar keuze


verzamelplaats: onder aan de Peperbus op 7-10 om 9.15 uur.

#17 Dat lijkt me een makkie. Zelf iets uit kiezen. Dus snel naar de fun-afdeling van SEOmoz. Je kunt van alles zelf doen van sociale competitie tot zelf stripjes maken. Ik kies voor Hairmixer. Een site waar je twee foto's kunt matchen door de personen op de foto's van haar te laten veranderen.

Uiteraard hebben ze de mogelijkheid om je eigen foto in te voeren. Is dat leuk? Ja, dat vind ik wel leuk. Alleen je eigen foto gebruiken blijkt moeilijker dan verwacht. De foto moet namelijk precies van voren genomen zijn (een beetje zoals op het paspoort). Die foto heb ik niet. Wat mij rest is dat iemand anders met mijn kapsel gaat lopen. Nu ja, een broer van me, zullen we dan maar zeggen.

Geen opmerkingen: